¿ QUE SAPS DE MI .... SI JO NO ET digués ... ?


¡¡¡ CATALUNYA ... que saps de mi ... si jo no et digués ... ? " "
¡¡¡ CATALUNYA ... que saps de mi ... si jo no et digués ... ? " "
A tu Català o Catalana ... des d'una antiga i llunyana terra
de camps verds ... de muntanyes velles i petites , de rius cabalosos
de mars que baten sense pietat la nostra bella costa gallega
i de manses Ries on després aquestes onades , descansen amb calma serena .

¿ QUE SAPS DE MI .... SI JO NO ET digués ... ?

Potser vas escoltar el so de les nostres alegres Muiñeiras
i vas provar l'encís del nostre Albariño , mentre 01:00 Alborada sona
és possible que mengessis nostre marisc i fins a una Sardina ...
o calentaras teu estómac amb una bona escudella de carn i verdura gallega .

¿ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?

Si saps que aquí va néixer un dictador i el que ens dirigeix ​​.. ¡¡ ¡ ni idea ! !
però també tenim Poetes , artistes escriptors i belles dolços Meigas
que canten càlidament l'Amor en les nits de Aquelarre feiticeiras
perquè la Santa Compaña , prossegueixi el seu camí pels vells senders de terra .

¿ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués .... ?

Som un tranquil poble que estimem la nostra Meiga Terra
i per molt que els francesos diàriament ens diguessin .. ¡¡¡¡ Bon jour .. Madamme ... !
com amics els acceptem ... com invasors ¡¡¡ fora de la nostra frontera ! !
i quan a Catalunya sona la Gaita gallega .... el cor ens estreny.


¿ QUE SAPS TU ... SI JO NO ET digués ... '

Som un tros de noble , orgullosa i treballadora gent que hi viu
i esclaus som de la nostra raça i tot l'antiguitat que té de galeta
però no per això ens oblidem de tu CATALUNYA ni de les teves homes
que van venir aquí creant les seves noves famílies i infinitat d'Empreses.

¿ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?


Que a l'escola vam aprendre on ets situada teu noble Terra
on la sagrada SARDANA es balla en circumferència
agafats mà a mà , nascuts allà i els altres de fora
unint en el seu bell ball el respecte dels que ballar .... vulguin ....

¿ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?

CATALUNYA ... terra de futur i promeses ... exemple diari
de com s'enorgulleix l'home que conserva la seva pròpia llengua ,
racó que vas acollir a altres homes ... per viure i treballar-hi ,
donant-li qualitat de vida i ells a tu .... fent cada dia més bella .


¡ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?

I així , CATALUNYA , ASTÚRIES, PAÍS BASC i altres terres
hem crescut en la vida , mantenint en cadascuna les seves arrels eternes
però sempre sota una Bandera, que amb l' Roja cridem al món
" sóc espanyol ... espanyol" "sense que ningú a dir-nos" FACHA " s'atrevís .

¡ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?

I encara recordo veure a CATALUNYA , quan la Roja era una gran festa
les banderes als balcons i els nens cridar amb orgull per ella ,
perquè per a tots , CATALUNYA , GALÍCIA, ANDALUCIA.y tota
la Península Ibèrica va ser , és i serà la nostra ferma BANDERA ...

¿ QUE SAPS DE MI ... SI JO NO ET digués ... ?

El nostre Poble i el teu Poble , Català i Catalana de la teva terra
només sabem treballar i alimentar Polítics de pura merda
que si uns l'han arruïnat ... els nous es van perdre per ella
però tots units som un, com quan la SARDANA sona .

¿ QUE SAPS DE MI .. SI JO NO ET digués ... ?

No permetis més enganys de qui et vol fer " estrangera "
nosaltres tenim les nostres Albades i la nostra bella llengua ..
però tu tens tantes coses que m'agradaria , em parlessis d'elles
perquè vam néixer sota una mateixa llengua , a part la Sagrada Materna .

¿ QUE SAPS DE MI .. SI JO NO ET digués ... ?

No et deixis enganyar per fariseus que només busquen la seva cota de grandesa
a la meva terra va néixer un dictador ... a la teva ¿ qui ara Governa ... ?
unim les nostres mans i formem una circumferència de tolerància
sense fronteres ... mentre tu fas sonar el teu SARDANA i jo el meu Muiñeira .

¿ QUE SAPS DE MI .. SI JO NO ET digués ... ?

CATALUNYA que encara estant lluny de la meva estimada terra Gallega
et sento germana perquè així m'ho van ensenyar a l'escola
no deixis que uns il · luminats et diguin que jo sóc el teu foraster
i si cal , com als francesos ... Fes- FORA ..

¿ QUE SÉ GERMANA DE TU ... ? ¿ PERQUÈ DE TU ... NO EM ENSENYES ... ?

CATALÁN ... sabe sobre min ... se eu non che dixen ...? ""
CATALÁN ... sabe sobre min ... se eu non che dixen ...? ""
Para ti ou catalán Catalán ... a partir dunha terra antiga e distante
campos verdes ... vellos e pequenos montes, aos ríos
mares sen piedade batendo a nosa fermosa costa de Galicia
Rías domar e onde, logo esas ondas , descansando tranquilamente sereno.

QUE SABE SOBRE MIN .... Se eu lle dixese que non ...?

Quizais escoitou o son alegre dos nosos muiñeiras
e intentou o feitizo da nosa Albariño , mentres un son Alborada
É posible que comeu nosos mariscos e mesmo unha sardiña ...
ou calentaras seu estómago cun bo guiso de carne e verduras galegos.

ME SABE QUE ... Se eu lle dixese que non ...?

Se sabe que aquí naceu un dictador e levando connosco .. non ten idea !
pero tamén temos poetas, escritores e artistas plásticos agarimosas doces
calor cantando Amar Coven noites feiticeiras
á Santa Compañía, para continuar o seu camiño para as antigas rutas de terra.

ME SABE QUE ... Se eu non dixen ....?

Somos unha pacata cidade que aman a nosa Terra Meiga
e tanto como o xornal francés .. dicirnos .. Madamme ... Bon jour !
aceptar a eles como amigos ... como invasores fóra das nosas fronteiras !
e cando en Cataluña Galicia sons Gaita .... o corazón nos aperta.


Aprende o que o seu ... Se eu dixese a vostede non ... "

Somos unha peza nobre, orgulloso e persoas traballadoras que viven nela
e nós somos escravos da nosa raza e de toda a antiga Galicia ter
pero non esqueza que vostede ou o seu homes CATALÁN
que veu a creación das súas novas familias e unha morea de empresas.

ME SABE QUE ... Se eu lle dixese que non ...?


O que aprendemos na escola, onde se puxo a súa nobre Terra
onde a danza sagrada en SARDANA circunferencia
man sostendo a man, nacido alí e outros fóra
uníndose na súa fermosa danza que o respecto á danza .... quere ....

ME SABE QUE ... Se eu lle dixese que non ...?

CATALÁN ... futuro da terra e promesas ... exemplo diaria
orgulloso de como o home que preservaron a súa propia lingua,
canto que acoller outros homes ... para vivir e traballar na mesma,
calidade de vida e darlles a vostede .... converténdose o máis fermoso cada día.


SABE DO MEU ... Se eu lle dixese que non ...?

E así, Catalán , Asturias , e outras terras Euskadi
temos crecendo na vida, mantendo cada raíces eternas
pero sempre baixo unha bandeira, que, coa Rede gritou ao mundo
"Eu son español español ..." " ninguén para chamar de" facha " ousado.

SABE DO MEU ... Se eu lle dixese que non ...?

E aínda me lembro de ver, en catalán, cando Red foi unha gran festa
bandeiras en balcóns e nenos gritar con orgullo a ela,
porque para todo, Cataluña, Galicia, ANDALUCIA.y todo
a Península Ibérica foi, é e será a nosa bandeira firme ...

ME SABE QUE ... Se eu lle dixese que non ...?

O noso pobo eo teu pobo , catalán e catalán do seu terreo
só sei do traballo e alimentar besteira Político
poucos teñen arruinado o ... nova falta por ela
pero todos xuntos somos un , como cando os sons Sardana .

SABE QUE MEU .. Se eu lle dixese que non ...?

Non máis enganos permitir que sexa "estranxeiro"
temos os nosos Alboradas e nosa fermosa lingua ..
pero ten tantas cousas que me gustaría me dicir sobre eles
porque nacemos na mesma lingua que a Santa Nai

SABE QUE MEU .. Se eu lle dixese que non ...?

Non se deixe enganar por fariseos , que só buscan o seu abrigo de grandeza
na miña terra naceu un dictador ... na súa ? ... que agora goberna ?
imos xuntar as mans e formar un círculo de tolerancia
sen fronteiras ... mentres fai o seu SARDANA e chamei a miña Muiñeira .

SABE QUE MEU .. Se eu lle dixese que non ...?

CATALÁN que, aínda que lonxe da miña amada terra galega
irmá, porque eu sinto que se ensina na escola
non deixe ninguén lle dicir iluminado que eu son o estranxeiro
e, se é necesario , como o francés ... Velos ..

IRMÁ sei que ...? PORQUE del ... Ensíname ... NON ?

No hay comentarios:

Publicar un comentario